Friday, June 15, 2012

The Selection...




I found this wonderful novel in http://www.barnesandnoble.com. I'm hunger for more book, right now. Even though I'm still in the war stage, reading a novel is a must for me. Last night, I found myself reading an Oxford dictionary just because I don't know what to read. The line was like a snail and I just ignore it. So, this is the book that I really want to read right now. I'm searching for it in the libraries.


Do you know is it available in Malaysia?

13 comments:

  1. hehe tak tau la ayuni kat malaysia available ke tak novel tu...selalu baca novel melayu jer hihihi

    ReplyDelete
  2. cover novel tu nampak vintage je kan..
    dulu akak ada jugak tabiat baca kamus..hihi..dulu la..sekarang makin lupus tabiat itu...hihi

    ReplyDelete
  3. tak tau la Ayuni kat malaysia available ke tak itu novel...dah lame benar tak bace novel ni...kalu bace pon bace novel malay je...heee

    ReplyDelete
  4. buku ne keluaran bile erk?? kalo baru lagi, mgkin blum smpai lgi kot d Malaysia.. kalo dah lama, mgkin ada jual d kedai2 buku lama.. mungkin lah..

    ReplyDelete
  5. have no idea. cuba search @MPH online. :)

    ReplyDelete
  6. tak tahu pulak. lame dah tak mencari novel. asek pinjam jee. ;)

    ReplyDelete
  7. cantik cover tu..dulu2 suka jugak baca novel english tp mmg lambat sikitlah nk habis..

    ReplyDelete
  8. pencinta novel ye .. slm kenal dah follow u 949

    ReplyDelete
  9. hehe,tak tahu lah,sori.. Dah lama tak baca novel,hihi.. #tq,sis ^_^

    ReplyDelete
  10. wish u find it soon & share with us

    ReplyDelete

Salam, thank you very much for speaking your mind..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...